Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 13:56:07 +0200

Tere!

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15387 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Kardla küla, Triinu, Tartu maakond, 
Tartu linn, Kardla küla, Triinu (Üksikelamu, Biopuhasti) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Üksikelamu püstitamine ja biopuhasti 
rajamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27262478>  (menetlus nr: 
469006), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 20.02.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (KAIDI PINTMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister